شرکت تامین آلیاژ کارا صنعت

فروآلیاژهای دارای تاییدیه SGS شک و شبهه ندارد

مدیرعامل شرکت کارا صنعت:

فروآلیاژهای دارای تاییدیه SGS شک و شبهه ندارد

مدیرعامل تامین آلیاژ «کارا صنعت» با تاکید بر اینکه محصولات وارداتی این شرکت از هند دارای تاییدیه SGS است، گفت: SGS بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های چندملیتی در حوزه بازرسی، تأیید کیفیت، آزمون و صدور گواهینامه در سطح جهان به شمار می‌رود و این شرکت برای ارزیابی کیفیت فروآلیاژها مراحل مختلفی را پشت سر می‌گذارد.

«هانیه کریمی» اضافه کرد: این شرکت با استفاده از تجهیزات پیشرفته، ترکیب شیمیایی فروآلیاژها را تجزیه و تحلیل می‌کند و این ارزیابی شامل تعیین درصد عناصر اساسی و ناخالصی‌هاست؛ برای نمونه در این ارزیابی‌ها میزان کربن فرومنگنز مشخص می‌شود.

وی به آزمایش‌های فیزیکی فروآلیاژها در این شرکت هم اشاره، و بیان کرد: این ارزیابی‌ها هم شامل بررسی ویژگی‌های فیزیکی مانند سختی، چگالی و دماست.

به گفته وی شرکت «SGS» به این موارد بسنده نمی‌کند و کنترل کیفیت در طول فرآیند تولید را هم انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که استانداردهای تعیین شده رعایت می‌شود.

«کریمی» با بیان اینکه شرکت SGS معمولاً از استانداردهای ISO و دیگر استانداردهای بین‌المللی برای ارزیابی استفاده می‌کند و نتایج را بر اساس این استانداردها گزارش می‌دهد، افزود: این شرکت پس از انجام آزمون‌ها و بررسی‌ها، گزارشی از کیفیت فروآلیاژ ارائه می‌دهد و در صورت نیاز، گواهینامه‌ای برای تأیید کیفیت صادر می‌کند.

س‌جی‌اس SGS
س‌جی‌اس SGS

به گفته وی شرکتSGS  که کارش را طی سال 1870 میلادی به عنوان یک خانه بازرسی غلات آغاز کرد، امروزه با 99 هزار و 600 کارمند، شبکه‌ای متشکل از 2 هزار و 600 دفتر و آزمایشگاه در سراسر جهان دارد و اعتبارش را به سادگی خدشه‌دار نمی‌کند.

وی افزود: این فرآیندها به واحدهای فولادسازی این امکان را می‌دهد که اطمینان حاصل کنند مواد اولیه‌ای که استفاده می‌کنند، از کیفیت مناسبی برخوردار بوده، و با نیازهای آنان سازگار است.

مدیرعامل تامین آلیاژ «کارا صنعت» ادامه داد: از آنجایی که کیفیت فروآلیاژها در راندمان کاری صنایع فولادی موثر است، این شرکت خود را به عرضه محصولات با کیفیت به مشتریانش متعهد می‌داند.

«کریمی» با بیان اینکه در بخش کنترل کیفی این شرکت از مدیران باتجربه صنعت فولاد کشور بهره گرفته شده است، اظهار کرد: متخصصان شرکت کاراصنعت در تلاش هستند به یک شریک تجاری قابل اعتماد برای تولیدکنندگان فولاد کشور تبدیل شوند.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر تامین محصول باکیفیت، به قیمت و بارگیری سریع فروآلیاژها هم در شرکت کاراصنعت دقت می‌شود، تصریح کرد: تصمیم‌های استراتژیک و بارگیری مستقیم فروآلیاژها از مبدا، موجب شده تا محصولات کیفی کاراصنعت با قیمت رقابتی به بازار عرضه شود.

فروآلیاژهای دارای تاییدیه SGS شک و شبهه ندارد
فروآلیاژهای دارای تاییدیه SGS شک و شبهه ندارد

تعهد و تخصص سرلوحه کار «کارا صنعت»

مدیرعامل تامین آلیاژ «کارا صنعت» برخی از نشانه‌های تعهد و تخصص این شرکت را یادآوری، و بیان کرد: داشتن مجوزهای لازم و گواهینامه‌های معتبر از مراجع رسمی نشان‌دهنده رعایت استانداردها و تخصص این شرکت در زمینه فعالیت‌هاست.

«کریمی» با بیان اینکه این شرکت پرونده کاری موفقی دارد، اظهار کرد: نظرها و بازخوردهای مثبت از مشتریان قبلی می‌تواند گواهی بر کیفیت خدمات و تعهد شرکت به مشتریان جدیدش باشد.

وی با بیان اینکه شرکت کارا صنعت به آموزش مستمر کارکنانش متعهد است، ادامه داد: همین موضوع می‌تواند نشان‌دهنده تخصص و تعهد به کیفیت خدمات باشد؛ ضمن توجه به اینکه ارائه اطلاعات شفاف در مورد فرآیندها، قوانین و هزینه‌ها نشان‌دهنده اعتبار و تخصص این شرکت است.

وی با تاکید بر اینکه کارا صنعت از زیرساخت‌ها و ابزارهای مناسب برای انجام فعالیت‌های بازرگانی مثل نرم‌افزارهای مدیریت و سیستم‌های لجستیکی بهره می‌برد، افزود: همکاری با برندها، تأمین‌کنندگان و سایر شرکای تجاری معتبر هم می‌تواند نشانه‌ای از تخصص و اعتبار شرکت باشد.

مدیرعامل تامین آلیاژ کارا صنعت به حضور این شرکت در رویدادها و نمایشگاه‌های معتبر هم اشاره، و بیان کرد: شرکت کردن در نمایشگاه‌ها از جمله نمایشگاه اخیر ریخته‌گری در شهر آفتاب و کنفرانس‌های مختلف، می‌تواند نشانه دیگری از تعهد و تخصص این شرکت در راستای به‌روز ماندن و شبکه‌سازی باشد.

«کریمی» وجود تیم پشتیبانی و خدمات پس از فروش در شرکت کارا صنعت را هم یادآوری کرد و افزود: به‌کارگیری فناوری‌های جدید و استراتژی‌های نوآورانه برای افزایش کیفیت خدمات نیز نشانه‌ای از تخصص و تعهد به بهبود مستمر در این شرکت بازرگانی محسوب می‌شود.

گفتنی است دفتر مرکزی این شرکت در تهران، دریاچه شهدای خلیج فارس، میدان ساحل، خیابان نیما یوشیج، مجتمع تجاری اداری آکادا سنتر، طبقه 4 ، واحد 201 استقرار دارد.

اطلاعات تماس …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا